FAQ

Hvornår kan samarbejdet starte?

Konsulenter til understøttende sagsbehandling

Vi har mulighed for at starte op, når vores kunder ønsker det. Der skal typisk bruges nogle uger på at få etableret en kontrakt, IT-adgang og aftale en proces, som passer ind hos jer.

Digitale produkter

Vi er vant til at opsætte vores digitale produkter i nye kommuner. Afhængigt af systemet kan der være noget tilpasning til den enkelte kommune, som skal kortlægges, før systemet kan sættes i drift.

Rådgivning i data og/eller processer

Vi aftaler et indledende møde hurtigst muligt, hvor vi sammen lægger en opstartsplan efter jeres behov.

Hvad er priserne?

Konsulenter til understøttende sagsbehandling

Vi tilbyder en fast pris pr. sagstype. Dvs. vi giver fx en fast pris på 200 sager. Vi arbejder ikke på timebasis.

Digitale produkter

Alle vores digitale produkter er SaaS-produkter. Det betyder, at der løbende udvikles på dem, og at nye funktioner løbende kommer til. I betaler typisk et fast månedligt abonnement, som afhænger af antal brugere i jeres kommune.

Rådgivning i data og/eller processer

Vi skræddersyer et tilbud, der matcher jeres ønsker og behov

Hvem er medarbejderne?

Konsulenter til understøttende sagsbehandling

Alle vores konsulenter har flere års erfaring med byggesagsbehandling i én eller flere kommuner.

Se konsulenterne

Vores konsulenter arbejder fra vores kontorer via fjernadgang til jeres fagsystem.

Hvilke opgaver kan KomPublic løse?

Konsulenter til understøttende sagsbehandling

KomPublic kan løse alle typer af opgaver. Vi har kompetencer til alle sagstyper. Ingen opgaver er for små eller store.